Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Θηλασμός μετ'εμποδίων (μέρος 2ο)



Όπως αναφέρω στο Θηλασμός μετ'εμποδίων (μέρος 1ο) έβγαζα γάλα με το θήλαστρο και έδινα στο μωρό μου μέχρι περίπου τις 2 πρώτες εβδομάδες.
έπιανε το στήθος μου αλλά προτιμούσε το μπουκάλι γιατί ήταν εύκολο και δεν ήθελε πολύ προσπάθεια!
Και τώρα; Πώς θα την κάνω να θηλάσει;




Στην αρχή την έβαζα δυο φορές την ημέρα στο στήθος μου, μετά 3, μετά 4 φορές... μέχρι που έτρωγε όλα τα γεύματα στο στήθος και έπινε γάλα με το μπιμπερό (πάντα το δικό μου γάλα) μια φορά κατά τις 23.00 το βράδυ που ήμουν πτώμα και συνήθως με έπαιρνε ο ύπνος στον καναπέ.

Όσο περνούσε ο καιρός άντεχα όλο και περισσότερο να κάνουμε όλα τα γεύματα θηλάζοντας. Ξέχασε το μπουκάλι... Μάλιστα της άρεσε τόσο πολύ το βυζί, που δεν έπινε με τίποτα από την θηλή του μπιμπερό. Ακόμα και κάποιες φορές που χρειάστηκε να λείψω και την άφησα με τον πατέρα της και με 100μλ γάλα... Δεν ήπιε τίποτα!! Περίμενε το βυζί!! :)

Κοίτα πώς ήρθαν όλα άνω κάτω... Απο κει που δεν ήθελε το στήθος , τώρα να μην θέλει το μπουκάλι.!

Κάθε 3 ώρες ήθελε να τρώει και οι θηλασμοί διαρκούσαν 45-λεπτα ή και 1 ώρα κάθε φορά....

Εξόντωση!!!

Δεν μπορώ να πάω πουθενά χωρίς το μπεμπάκι γιατί να πεινάσει δεν μπορεί κανένας άλλος να την ταΐσει!
Πρέπει εγώ να ξυπνάω στις 12 και στις 2 και στις 4 και στις 6 κάθε βράδυ γιατί δεν μπορεί κανένας άλλος να την ταΐσει...

Εξουθένωση!!

Και δεν τελειώσανε τα βάσανα μου εκεί.... Υπάρχει και συνέχεια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου