Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Ο θηλασμός δεν είναι μόνο φαγητό!





Η μικρή μου με κοιτάζει στα μάτια με νόημα και μετά ανοίγει διάπλατα το στόμα της και πέφτει με φόρα πάνω στο βυζί.
Ρουφάει 5-10 φορές και μετά αλλάζει στήθος. Ενώ πίνει από το δεξί, με το αριστερό της χεράκι χαϊδεύει το αριστερό και μετά πάλι αλλάζει...

Πού και πού σταματάει και με κοιτάει στα μάτια περιμένοντας να την κοιτάξω κι εγώ. Μου ρίχνει ένα χαμόγελο αφήνοντας τα μικρά κατάλευκα δοντάκια της να ξεπροβάλλουν και συνεχίζει.

Μετά από λίγο αρχίζει να παίζει κάνοντας ήχους , φυσώντας αντί να ρουφάει και ζουλώντας την ελεύθερη ρόγα μου με το μικρό χεράκι της.

Με δαγκώνει παιχνιδιάρικα και ξαναπέφτει πάνω στο στήθος μου με φόρα.

Όταν αποφασίσει ότι τελείωσε, απλά με αφήνει και πάει να παίξει!

Ο θηλασμός δίνει στα μωρά φαγητό, αντισώματα, επαφή, αγάπη, ζεστασιά, επικοινωνία, ασφάλεια και τόσα άλλα...
Δυστυχώς στις μέρες μας παρεξηγείται και πολλοί νομίζουν πως ο θηλασμός είναι το μητρικό γάλα.

Ο θηλασμός και το μητρικό γάλα δεν είναι ταυτόσημα!!

Δεν θα μπορούσε ποτέ ένα μπουκάλι με μητρικό γάλα να δώσει στο μωρό αυτό που δίνει ένα γυμνό ζεστό στήθος και δυο χέρια αγαπημένα.

Η ζουζούνα ξυπνάει το βράδυ και με κλειστά τα ματάκια βγάζει μικρούς ήχους. Το κορμάκι της τρέμει ... σα να φοβάται κάτι...
Ακουμπάω το στήθος μου κοντά στη μύτη της και αμέσως το πιάνει με το στοματάκι της και αρχίζει να ρουφάει. Το κορμάκι της ηρεμεί σε 1 δευτερόλεπτο και μέσα σε 2 λεπτά την έχει πάρει πάλι ο Μορφέας στην αγκαλιά του.

Εκείνη τη στιγμή, νοιώθω μια γέφυρα να χτίζεται στιγμιαία μεταξύ μας. Χωρίς λόγια ... σε μια στιγμή έχουμε ενωθεί. Έχουμε γίνει ένα.

Εκείνη παίρνει την ασφάλεια και τη σιγουριά που χρειάζεται κι εγώ την ανακούφιση πως είναι καλά, ήρεμη, ασφαλής και προστατευμένη.
Είναι απίστευτο συναίσθημα να μπορείς να ηρεμήσεις το μωρό σου... Να έχει κάποιο , οποιοδήποτε, μικρό ή μεγάλο πρόβλημα κι εσύ να το ανακουφίζεις.

Χαλάλι τα ξενύχτια και χαλάλι η κούραση!!

Όταν το μικρό της κορμάκι τρέμει μέσα στη νύχτα μπορώ να την καθησυχάσω.
Όταν είναι άρρωστη, μπορώ να την βοηθήσω να γίνει καλά.
Όταν πεινάει ή διψάει, μπορώ να την ταΐσω.
Όταν πονάει, μπορώ να την ανακουφίσω.
Όταν με χρειάζεται είμαι εκεί!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου