Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ξέρεις τί έχει μέσα το γάλα 1ης βρεφικής ηλικίας;

Φεύγοντας απο το μαιευτήριο πριν απο 4,5 μήνες είχα στα χέρια μου μια συναγή για γάλα 1ης βρεφικής ηλικίας.

- Τί το χρειάζομαι αυτό; Ρώτησα την παιδίατρο. Αφού θα θηλάσω το μωρό μου.!
- Πάρτο να το έχεις στο ντουλάπι. Μου είπε. Μπορεί να σου χρειαστεί καμιά μέρα που θα είσαι άρρωστη ή δεν θα έχεις γάλα.
-Μα αφού έχω το θήλαστρο....
-Πάρε ένα να έχεις. Μπορεί να σου χρειαστεί.

Πήρα λοιπόν 1 κουτί και το έβαλα στο ντουλάπι.



Πριν απο 2 μήνες η μικρή μου περνούσε μια φάση οπου έτρωγε όλο το βράδυ ασταμάτητα! Πήρα το γάλα 1ης βρεφικής ηλικίας απο το ντουλάπι της κουζίνας και το έβαλα στο κομοδίνο.
Έλεγα... Αν δεν αντέξω άλλο να την ταίζω όλο το βράδυ κάθε μέρα και όλη μέρα μετά να έχου δουλειά, θα της δώσω να πιεί το γάλα να ξεκουραστώ.
Ήταν η ασφάλειά μου. Το μαξιλαράκι σε περίπτωση που θα έπεφτα.

Ένα βράδυ που η μικρή κοιμόταν για 1 ώρα περίπου αλλά εγώ έπρεπε να τελειώσω μια δουλειά και ξενυχτούσα αποφάσισα να διαβάσω τι περιέχει μέσα αυτό το γάλα...

Συστατικά:
Αφαλατωμένος ορός γάλακτος
φυτικά έλαια
Λακτόζη
Αποβουτυρωμένα στερεά γάλακτος
Γαλακτο-ολιγοσακχαρίτες
Μαλτοδεξτρίνη
Συμπύκνωμα πρωτεΐνης ορού (γάλακτος)
Κιτρικό κάλιο
Ασκορβικό νάτριο
Ανθρακικό ασβέστιο
Ιχθυέλαιο
Χλωριούχο μαγνήσιο
Κιτρικό νάτριο
Φωσφορικό ασβέστιο
Διτρυγική χολίνη
Χλωριούχο νάτριο
Χλωριούχο κάλιο
Ταυρίνη
Θειικός σίδηρος
Υδροξείδιο ασβεστίου
Θειικός ψευδάργυρος
5-μονοφοσφωρική Κυτιδίνη
DL α-οξική τοκοφερόλη
L-ασκορβική παλμιτίνη
5-δινατριούχοςμονοφοσφωρική ουριδίνη
Νικοτιναμίδιο
Υδροξείδιο Καλίου
5- μονοφοσφωρική αδενοσίνη
5 -δινατριούχος μονοφοσφωρική γουανονίνη
D-παντοθενικό ασβέστιο
5-δινατριούχος μονοφοσφωρική ινοσύνη
Θειικός χαλκός
Κιτρικό οξύ
οξική ρετινόλη
Υδροχλωρική θεαμίνη
Υδροχλωρική πυριδοξίνη
Θειικό μαγγάνιο
φολικό οξύ
ιωδιούχο κάλιο
Σεληνιούχο νάτριο
D-βιοτίνη
χοληκαλσιφερόλη

ΤΡΟΜΑΞΑΤΕ;

Εγώ τρόμαξα!! Λυπήθηκα να το πετάξω στην εποχή που ζούμε και έτσι , αφού ήταν ακόμα σφραγισμένο και έληγε το 2014) το χάρισα...

Απο τότε όποτε η μικρή μου τρώει κάθε μια ώρα όλη μέρα και όλη νύχτα κοιτάω το άδειο κομοδίνο και σκέφτομαι οτι πρέπει να αντέξω για να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να πάρω τέτοιο χημικό κοκτέιλ για το μωρό μου.

4,5 μήνες και αντέχουμε ακόμα!! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου