Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Παιδί δεν ήθελες; Ορίστε!!!


Ούτε δυο μήνες απο τότε που γέννησα και μου ήρθε η περίοδος.

Μετά την ατελείωτη αιμορραγία της γέννας (σχεδόν 25-30 μέρες) κοιτάζω το εσώρουχό μου και βλέπω πάλι αίματα!! 48 μέρες μετά τη γέννα.
Παίρνω αμέσως το γυναικολόγο μου.
- Γιατρέ, νομίζω πως μου ήρθε η περίοδος.
- Συμβαίνει μερικές φορές... Μην ανησυχείς...

Συμβαίνει μερικές φορές... Μην ανησυχείς...
Δεν ανησυχώ γιατρέ, απλά στην όλη κούραση και το ξενύχτι μαγικά προστέθηκε κάτι ακόμα.
Η μικρή μου τις τελευταίες μέρες ξυπνάει κάθε μια ώρα το βράδυ για να φάει. Ο παιδίατρος λέει οτι ζεσταίνεται και διψάει.
Όλο το βράδυ ξύπνια με την μικρή κρεμασμένη στο στήθος μου και το μάτι να κλείνει απο την κούραση.
Η περίοδος σταθερή και η αϋπνία επίσης.

Κι εκείνος δίπλα μου πριν αλλάξει πλευρό, να μου λέει... "Παιδί δεν ήθελες ;"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου