Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

5ος Μήνας

Επιτέλους το άκουσα!!
Δηλαδή το ένοιωσα... Γιατί θόρυβο δεν κάνει!!
Δηλαδή νομίζω ότι το ένοιωσα γιατί θα μπορούσε να είναι και αέρας που περνάει από το έντερο μου αυτό που νοιώθω κι εγώ να το μπερδεύω με το καμάρι μου :)



Είναι ενα ανεπαίσθητο αίσθημα που πρέπει να είμαι απόλυτα ήσυχη και ήρεμη για να καταφέρω να το νοιώσω.

Η κοιλίτσα μου έχει αρχίσει να φουσκώνει κάτω απο τον αφαλό και παρόλο που οι περισσότεροι δεν το βλέπουν, αν ξαπλώσω ανάσκελα φαίνεται πολύ!!! Και είναι τόσο αστείο!! Μια κοιλίτσα να φουσκώνει κάτω απο το ύψος του αφαλού και το στομάχι να κατεβαίνει κατηφορικά μέχρι το στήθος.

Με τα κιλά δεν τα πάω τόσο καλά!! Έχω πάρει 6 ήδη και πάω ολοταχώς για περισσότερα. Παίρνω 1 κιλό την εβδομάδα περίπου και ό,τι κι αν κάνω δεν φαίνεται να αλλάζει το αποτέλεσμα!!!
Αχ θεε μου! Θα γίνω βουβάλα και δεν θα μπορώ να τα χάσω μετά!

Κι αν κάνω ζάχαρο; Κι αν κάνω υπέρταση; Κι αν βλάψω το μωρό με τα κιλά που παίρνω;
Κάπου διάβαζα οτι τα κιλά που παίρνει η μαμά στην εγκυμοσύνη επηρρεάζουν πολύ το αν θα γίνει το μωρό υπέρβαρο στην μετέπειτα ζωή του.
Λές αυτά τα κιλά που παίρνω τώρα να επηρρεάσουν για πάντα τη ζωή του μετά και να μην μπορεί να αδυνατίσει;;;;

Α δεν σας είπα! Είναι κοριτσάκι τελικά. Σίγουρο :)))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου