Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Το πρώτο τρίμηνο

Τελευταία μέρα περιόδου.... 6 αυγούστου 2011.

Το πρώτο τρίμηνο κύλισε γρήγορα. Αν εξαιρέσεις τις ναυτίες, δεν υπήρχε κάτι άλλο που να προδίδει την ανερχόμενη εγκυμοσύνη μου. Έχασα κανα δυο κιλά, η κοιλίτσα δεν φούσκωσε καθόλου... Λίγο πρήστηκε και πονούσε το στήθος μου αλλά όχι σε επίπεδα διαφορετικά της περιοδου.



Ο Ε αποφάσισε να έρθει να μείνει μαζί μου τον Οκτώβριο. Ανακουφίστηκα λίγο... Που θέλει να μεγαλώσουμε μαζί το μικρό σποράκι στην κοιλιά μου. Όμως... Πριν εμφανιστεί αυτή η αβαρής κουκίδα στο υπερηχογράφημα δεν ήθελε να μείνουμε μαζί. Γιατί; Γιατί τώρα άλλαξε γνώμη;
Μήπως τον πιέζω; Μήπως το κάνει με το ζόρι;

Κι αν μου έλεγε οτι δεν το θέλει αυτό το παιδί; Θα το κρατούσα άραγε μόνη μου ή θα το είχα "σκοτώσει" τυλιγμένη στο φόβο της single mum?

Δεν ξέρω τί θα έκανα αν όλα ήταν αλλιώς....

Περιμένω με ανυπομονησία να περάσουν οι ναυτίες και να μπορέσω να φάω κανονικά και πάλι!!! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου