Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Βγήκε!

Στις 29 Απριλίου το απόγευμα ένοιωσα κάτι σαν να ανοίγει μπουκάλι σαμπάνιας και αμέσως ένοιωσα υγρά να κυλάνε στο εσώρουχό μου. Πήγα στο μαιευτήριο και με κράτησαν μέσα το βράδυ σε περίπτωση που άρχιζαν οι πόνοι.



Την επόμενη μέρα το πρωί στις 5.30 οι πόνοι ήταν ελάχιστοι και η διαστολή μου 3. Βάλαμε τεχνητούς πόνους και μετά από πολλές (ατελείωτες μου φάνηκαν!!) στις 11.20 το πρωί ήρθε στον κόσμο το κοριτσάκι μου :)
Πριν βγει ολόκληρο, είδα το κεφαλάκι του ανάμεσα στα πόδια μου και μετά ώμους... και σχεδόν ταυτόχρονα κοιλίτσα και πόδια. Έκλαψε αμέσως. Το καθάρισαν και μου το έδωσαν αγκαλιά....
Τι όμορφη!!!!

Την κρατούσα καμιά ώρα μέχρι να με ράψουν ... δεν χόρταινα να την κοιτάω.
Τόσο όμορφη!!! :)

Καλώς ήρθες μπεμπούλα!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου