Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Επίσκεψη στα επείγοντα!



Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου μένουν σε ένα νησί... Μακριά μου...
Αυτό τον καιρό, που είμαι έγκυος, θα ήθελα πάρα πολύ να ήταν εδώ! Να μπορούσα να τους δείχνω την κοιλιά μου που μεγαλώνει. Να ακούνε το μικρό να κινείται μέσα μου... Μου λείπουν!!
Για αυτό αποφασίσαμε πρωτοχρονιά να πάμε να τους δούμε και να κάτσουμε μια εβδομάδα μαζί τους.



Ακόμα η κοιλιά δεν έχει μεγαλώσει πολύ και με φαρδιά πουλόβερ δεν φαίνεται καθόλου!!
Και το μικρούλι φτερουγίζει που και που αλλά όχι σπουδαία πράγματα. Εγώ το καταλαβαίνω ελάχιστες φορές μέσα στη μέρα και με πολύ κόπο! Μήπως είμαι αναίσθητη;;;;

Παραμονή πρωτοχρονιάς τρέχαμε σαν τρελοί με τον Έτσι να προλάβουμε να κλείσουμε εκκρεμότητες πριν φύγουμε για το νησί. Είχαμε να πάμε και σε ένα γάμο...γυρίσαμε ξημερώματα και αμέσως πήγαμε στο αεροδρόμιο.
Έφτασα στο νησί με μια αναπάντεχα άσχημη έκπληξη να με περιμένει. Καφέ υγρά!
Κράτησαν 2 μέρες. Δεν ήθελα να πάρω τον γυναικολόγο μου πρωτοχρονιάτικα. Τί να κάνει κι αυτός απο την Αθήνα; Να διακτινιστεί για να δει τί έχω;

Μετά απο 2 μέρες όμως και ατέλειωτες ανεπιτυχείς προσπάθειες να νοιώσω τη μικρη μου να κουνιέται αποφάσισα να πάω στο νοσοκομείο του νησιού να δώ τί γίνεται!
Μόλις πήγα μου κάνανε εισαγωγή.
-Σε ποια εβδομάδα είσαι;
-22η
-και είχες καφέ υγρά;
-ναι για 2 μέρες. Μετα σταμάτησαν αλλά δεν έχω νοιώσει καμία κίνηση του μωρού εδώ και 48 ώρες.

Αίμα, πίεση και επιτέλους το πολυπόθητο υπερηχογράφημα!
Χντουπου χντουπου η καρδούλα της ακούστηκε σε όλο το νοσοκομείο!! Τί τέλειος ήχος!!!
Ηρέμησα.
Ο γιατρός είπε οτι είναι μια χαρά και μάλιστα έχει φτάσει τα 800γρ περίπου τώρα.
Το κοριτσάκι μου ζεί και είναι καλά!
Καλή χρονια! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου